Pristatymo sąlygos

Mūsų prekių pristatymo partneris Omniva. Siūlome du prekių pristatymo būdus: į Omniva paštomatą arba į namus (per kurjerį).

Pristatymas į namus

Pasirinkur pristatymą į namus, svarbu nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Rekomenduojame, kad prekes atsiimtų pats prikėjas. Jei Pirkėjas prekių negalite atsiimti pats, tačiau tai padaro kitas asmuo nurodytu adresu, Pirkėjas negalės reikšti pretenzijų, jog prekės perduotos netinkamam asmeniui. 

Prieš atvažiuodamas kurjeris, informuos Jus sms žinute ar elektoriniu paštu, priklausomai nuo to, ką būsite nurodęs prekės užsalkymo metu.

Pristatymo laikas: I-V 08:00 – 18:00 val.

Pristatymas į paštomatą

Pasirinkus pristatymą į Omniva paštomatą, sistemoje turėsite pasirinkti Jums tinkamą paštomatą pagal lokaciją. Apie prekių pristatymą į paštomatą būsite informuotas sms žinute arba el.paštu  (jei nurodėte savo kontaktinius duomenis). Prekės paštomate bus saugomos 7 dienas, tad rekomenduojame ilgai nedelsti r atvykti jų atsiimti.

Pristatymo mokestis

  • Į paštomatą: 2,5 Eur
  • Į namus: 4,5 Eur
  • Visiems užsakymams virš 100 Eur, pristatymo mokestis netaikomas.

Prekių pristatymą galėsite sekti Omniva sistemoje.

Prekių perdavimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje – faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/ neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  • prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  • prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Grąžinimo sąlygos

Persigalvojote? Prekė neatitiko Jūsų lūkesčių? Jūs turite teisę grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo dienos.

Gražinama/ keičiama Prekė turi atitikti žemiau nurodytas sąlygas:

  • grąžinama/ keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, išsaugotos jos vartojamosios savybės bei nepraradus prekinės išvaizdos;
  • grąžinama/ keičiama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjui pristatyta.

Norint grąžinti prekę, informuokite mus el. paštu info@urban-g.lt nurodydami savo vardą ir pavardę, užsakymo Nr., prekės pavadinimą ir kainą. Pinigai Jums bus grąžinti į tą pačią sąskaitą iš kurios už prekę buvo apmokėta. Taip pat, nurodykite priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios ši prekė Jūsų netenkino, nes mums svarbi Jūsų nuomonė.

navigation